Končno prihaja tisti čas, ki se ga vsi veselimo. Pakiranje do onemoglosti, nabutati avto, ker na dopustu nam res ne sme nič manjkati in gas v kolono.

Not. Minimalizem je pri meni prva točka pakiranja in letos, po šestih letih, gremo ponovno v apartma.
Z Benom in Bibo sva šla, ko hčerke še ni bilo, z možem za tri dni v Strunjan. Super app, top divja plaža.

Beni plava.
Biba plava.
Vsak svojo brisačo, tapecirano 😉

Potem sva imela srečo in je bila Biba 2x pri moji mami, Ben pri njegovi sestri, 2x pa je sestra prišla v Ljubljano in bila doma z obema. Čas naredi svoje, bolezni pridejo, sva ostala  sama in pridružila se nama je še hčerka. Do konca bom hvaležna bivši sodelavki, ki ima v Maredi prikolico, kamor smo hodili potem z Benom in lansko leto še z Ajo čudovitih  šest let.
Letos bo morje samo z Ajo in ker ta pes prenese bistveno več, kot je Beni, lahko zamenjamo lokacijo. Našla sem super apartma na Pagu, po slikah in referencah ljudi je bomba. Poleg ima še ogromen ograjen vrt, kar je za nas in za Ajo ključnega pomena. Na FB in IG bodo slikice, se javimo.

Bistvo tega bloga pa je: kaj vzeti s seboj na morje. Pa ne za nas, za psa.
Kapljice za ušesa, oči, in nekaj za drisko. To je naša glavna lekarna. Blag šampon, če bi jo srbela dlaka od soli ter pri nas obvezno še Medrol, če jo kaj piči in spet močno zateče. Slika je lanskoletna, ko smo imeli še nekaj dodatnega za Bena. Letos moram iti še v nabavo. Poleg skled hrane vzamem še njene priboljške, ki jih dnevno dobi, ter pasje brisače in seveda dve najljubši igrači. To je to. Morda bom za nekatere čudna, ker vzamem za Ajo po njihovo premalo ali skoraj nič. Naj vam povem, da tudi doma nimamo 101 preparata in 200 igrač.

Naša pasja lekarna.

Potovanje s psom se pri nas ne razlikuje kaj dosti od potovanja brez njega. Mož sovraži gužvo, zato gremo na morje pozno zvečer ali pa ob 4-h zjutraj. Peljemo se v hladnem in brez kolon. To je nam najbolj pomembno. Do Marede smo tako bili v uri in pol, na Pag bomo rabili 4 ure, ki jih bomo mi trije prespali, oči pa bo vozil. Na trajekt ne gremo, ker smo nižje na otoku, tako da gremo čez most.

Kaj pa vročina in sprehodi? Popolnoma enako kot sedaj doma v Ljubljani. Zgodaj zjutraj največ, popoldan samo lulat in kakat, zvečer pa toliko, kot se psu še da. Beni se ni premaknil. Celo popoldne je spal na svojem ležalniku. Mi se največjemu soncu izognemo tako, da smo bili skupaj pred prikolico med 11:30-16:30 uro. Na žalost so iz leta v leto v Maredi tudi krajšali pasjo plažo, tako da zadnje leto še z Ajo nismo imeli kam iti, razen na skale, kjer pa ni za v vodo, še posebno, če naj bi šel pes prvič.
Dejansko za našo družino morje/dopust s psom ne povzroča dodatne skrbi. Res pa je da imam VEDNO vse veterinarske naslove in telefonske številke iz okolice bivanja skrbno shranjene. 2x preverim našo in pasjo lekarno, če pa jaz za sebe kaj pozabim, pa pač pozabim. Vedno pravim, da je dopust dopust in da ne sme in ne more biti kot doma.
Lansko leto se je Aja vode ustrašila, letos upam, da nama jo s pomočjo žogic ali pa morda druge pasje družbe uspe navaditi na vodo.

Happy kiddo, happy dogs.
Ko je pasje vroče, se hladimo in spimo.